piątek, 20 czerwca 2014

close

Zbieram się za napisanie posta już długo, jednak dzisiaj nadszedł dzień w którym postaram się tu coś napisać. Od pewnego czasu chodzę po sklepach z myślą za kupieniem lupy, tak lupy, jednak nigdzie nie mogłam znaleźć lub zapominałam po co w ogóle weszłam do danego sklepu. Dzisiaj jednak udało mi się zakupić rzecz jaką od dawna miałam na oku. Owa rzecz potrzebna mi była przede wszystkim do zdjęć. Śledząc blogi innych zauważyłam w jednym zdjęcia które bardzo mnie zainteresowały, kiedy przeczytałam treść danego posta, dowiedziałam się, że takie zdjęcia robione były nie czym innym jak przy pomocy właśnie takiego drobnego przedmiotu jakim jest lupa. Ja oczywiście byłam tak ciekawa czy uda mi się zrobić tak dobre zdjęcia, poszłam do ogrodu i zaczęłam działać. Przyznam szczerze że miałam małe wyzwanie, ponieważ trudno jest zrobić zdjęcie przez lupę, jeśli aparat odbija się od szkiełka, jednak myślę że podołałam temu wyzwaniu i coś udało mi się zrobić, co warto dodać właśnie tutaj. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz