wtorek, 28 kwietnia 2015

Fish-Eye, Wide Angle, Macro!

Przeglądając gazetkę dość znanego przez wszystkich sklepu zauważyłam coś co na dłużej przykuło moją uwagę, była to gazetka z biedronki i oczywiście mowa tu o obiektywach do telefonu. Szczerze mówiąc nigdy nie byłam zadowolona z czegoś zakupionego w biedronce tak jak właśnie z tych obiektywów. W zestawie były trzy, w tym: rybie oko, szerokokątny i oczywiście macro. Sprawdzając kolejno każdy z obiektywów, zdecydowanie najbardziej spodobała mi się 'zabawa' z macro. Pozostałymi dwoma nie 'bawiłam' się zbyt długo.
Bez większego pisania pokaże zdjęcia które zrobiłam za pomocą obiektywu macro.










Wszystkie zdjęcia wyżej robione są właśnie obiektywem macro.
W niedziele było tak upalnie że postanowiliśmy pojechać do Kocka na lody, jedząc lody i chodząc po parku usłyszeliśmy jak ktoś głośno krzyczy. Okazało się że odbywa się mecz. Zostaliśmy do końca a później pojechaliśmy prosto do domu.
Wracając do tematu wyżej, zakupiliście już obiektywy które były/są dostępne w biedronce?

4 komentarze:

  1. Jakie fantastyczne zdjęcia :D Mrówka najlepsza, według mnie ;) Lody były smaczne? :D
    http://moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o takich obiektywach, ale widzę, że w dobrych rękach potrafią naprawdę wiele zdziałać :)

    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, podoba mi się!

    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń