niedziela, 17 sierpnia 2014

lazy day again

Dzisiaj postanowiłam przyjść do was ze zdjęciami z ogródka-znowu, robiłam je przy użyciu lupy-znowu.
Przez całe wakacje nic nie dodawałam a było to wynikiem tego iż zepsuł mi się komputer, ale już jest wszystko ok, myślę że zacznę dodawać częściej nowe posty. Wakacje spędziłam w domu, czasami tylko jeździliśmy nad wodę, było tak gorąco, że nie dało się usiedzieć w domu. 
Niedługo szkoła a co z nią idzie, wstawanie o wczesnej porze, w moim przypadku będzie to godzina 6 rano, żeby jeszcze zdążyć na autobus, zaczynać dzień bez śniadania, wracać do domu po 15, omg na samą myśl się odechciewa. Myślę że wytrzymam pierwszy rok w nowej szkole z nową klasą, a później to już samo zleci i nim się obejrzę będę już dorosła. Na dzisiaj to wszystko, do napisania ;)




Chciałabym też zaprosić was na bloga Gabrysi, która pomogła mi zrobić szablon - klik

1 komentarz:

  1. Fajny szablon

    Kolejna notka DIY? Dlaczego nie ^^ Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/08/torba-diy.html

    OdpowiedzUsuń