czwartek, 30 stycznia 2014

#Don't hate.. kill.

Nie było mnie tu już długi okres czasu.. dlaczego? Powodów jest wiele, ale wymienię tylko jeden. Bloga założyłam po to by dodawać posty jak jest coś o czym można by było napisać, nie żeby dodać posta o niczym, ale żeby był. Tak więc dzisiaj dodam, który szykowałam się żeby dodać wczoraj, ale nie miałam czasu, zaraz wyjaśnię dlaczego. W poniedziałek robiliśmy u mnie pizze ;)


Zdjęcie nie za bardzo kusi, ale nie ja robiłam zdj ;)
Następnie we wtorek robiliśmy coś takiego.


Jest to coś podobnego do szarlotki, w środku jabłka i beza. Pyycha:*
A, i prawie bym zapomniała wspomnieć o tym, że zaczęłam czytać 'Pięćdziesiąt twarzy Greya'. Jestem już w połowie, i powiem, że to chyba jedyna książka, która mnie tak wciągnęła. Jutro idę po kolejny tom:*
A tymczasem, żegnam się i do napisania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz