sobota, 8 lutego 2014

Hello February, goodbye January.

Tak bardzo nudno przez pewien okres czasu, dlatego zabrałam się za czytanie książki, jedną książką która wpadła mi w ręce była 'Pięćdziesiąt twarzy Greya' jestem z niej bardzo zadowolona, dlatego też nie wytrzymałam tego napięcia w książce dlatego też zdobyłam drugi tom. Jestem już w połowie drugiego tomu, więc zaraz będę zaczynać trzeci. Jak jest fajna książka i mnie interesuje, to czytam ją tak szybko, jak nigdy żadnej. O feriach pisałam w oddzielnym poście, więc nie będę naruszać tu tego tematu ;) Dzisiaj postanowiłam dodać kilka moich zdjęć, które robiłam z telefonu tak na szybko ;) Z racji z tego, że teraz inne województwa mają ferie, dlatego życzę szczęśliwych, śniegowych ferii ;)






+ książeczka:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz